Regulamin zajęć on – line w czasie nauki na odległość:
- Udział w zajęciach/konsultacjach on – line jest dla ucznia nieobowiązkowy.
- Jeśli uczeń nie może uczestniczyć w zajęciach/konsultacjach on– line realizuje treści lekcji na podstawie konspektu – pobranego z Dysku Google za pomocą wcześniej przesłanego linku.
- Praca ucznia w ramach lekcji zawsze będzie dotyczyła pracy według konspektu.
- Uczeń loguje się punktualnie na zajęcia – spóźnienia będą zaburzały lekcje.
- Plan zajęć/konsultacji online jest wpisany w TERMINARZ w dziennika Librus .
- Podczas zajęć uczeń pracuje w sposób, w który nie będzie przeszkadzał innym:
- W trakcie lekcji mikrofon ucznia jest wyłączony. To ważne, żeby wszyscy uczniowie dobrze słyszeli nauczyciela. Uczeń włącza mikrofon w sytuacjach i w sposób wcześniej uzgodniony z nauczycielem.
- Nauczyciel uzgadnia z klasą formę komunikowania przez uczniów potrzeby zadania pytania, tak, by przebieg zajęć/konsultacji był sprawny.
- Zajęć nie wolno nagrywać a tym bardziej rozpowszechniać bez wyraźnej zgody nauczyciela i pozostałych uczestników. Nie wolno utrwalać, rozpowszechniać cudzego wizerunku bez jego zgody, bo zachowanie takie jest złamaniem prawa. W przypadku powzięcia przez szkołę informacji o rozpowszechnianiu nagrania nauczycielowi przysługuje szereg środków prawnych mających na celu ochronę jego wizerunku łącznie z drogą postępowania sądowego. Uczeń, któremu udowodni się rozpowszechnianie nagrania otrzymuje naganę dyrektora.
- Do zajęć/konsultacji uczeń przygotowuje zeszyt/podręcznik/zeszyt ćwiczeń, (konspekt), lub inne materiały, które będą potrzebne.
- Uczeń dba o wizerunek udostępnianej przez niego przestrzeni w czasie zajęć , dlatego Drogi Uczniu – zastanów się nad tym, zanim swoją przestrzeń do pracy pokażesz innym. Strój również dostosuj do sytuacji 😊
Aneks do Regulamin punktowego oceniania zachowania ucznia klas IV – VIII obowiązujący podczas nauczania zdalnego
PUNKTY DODATNIE
Zachowanie |
Ilość punktów dodatnich |
pochwała dyrektora | 20 pkt. |
godne, kulturalne zachowanie się zajęć, brak uwag i punktów ujemnych | pula do dyspozycji wychowawcy 1-20 pkt. jednorazowo podczas trwania nauczania zdalnego |
samoocena zachowania ucznia | 0-6 pkt. jednorazowo podczas trwania nauczania zdalnego |
pomoc koledze w nauce | 1-5 pkt. każdorazowo |
inne dodatnie | 1-10 pkt. |
PUNKTY UJEMNE
Zachowanie |
Ilość punktów ujemnych |
nagana dyrektora | – 50 pkt. |
udostępnienie wizerunku drugiej osoby, bez jej zgody | nagana dyrektora |
przeszkadzanie na lekcji | – 3 pkt. każdorazowo |
aroganckie i lekceważące zachowanie wobec nauczyciela | -10 – do – 30 pkt. każdorazowo |
jedzenie na lekcji | – 5 pkt. każdorazowo |
używanie telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych w innym celu niż wykorzystanie ich do lekcji. | – 9 pkt. każdorazowo |
Wulgarne: napisy, komentarze wiadomościach, grafika na koszulkach | – 6 pkt. |
wulgarne słownictwo | – 6 pkt. |
zaczepki słowne, ubliżenie koledze | – 10 pkt. każdorazowo |
niewłaściwy ubiór i uczesanie podczas zajęć | – 3 pkt. każdorazowo |
włączanie mikrofonu bez zgody nauczyciela podczas zajęć (jeśli nauczyciel wcześniej wyciszył uczniom mikrofony i prosił, by ich nie włączać) | – 3 pkt. każdorazowo
|
inne ujemne | -1 do – 10 pkt. |
You must be logged in to post a comment.